Varbūtības teorija biznesā

Ir kāda lieta, kuru neviens Jums nekad nevēlēsies līdz galam izskaidrot. Veidojot biznesu uz aizvien sarežģītākā un mainīgā mūsdienu biznesa fona, tas prasa iziet cauri kaut kam, ko sauc par standartnovirzi.

varbūtības teorija biznesā

Jūs sākat ar ideju vai konceptu, kurš ir ļoti koncentrēts, un padziļināti izpētāt kā pārspēt miljoniem citu cilvēku, kas dara to pašu, un, kas paņem 90% no jūsu laika, un beigās gandrīz katrā gadījumā secinājums neatbilst biznesa idejai.

Tas ir iemesls, kāpēc vairums cilvēku paliek strādāt parastā darbā, jo process, kas jāveic patstāvīgi, parasti prasa vismaz 3–5 gadus, bet dažās nozarēs pat biežāk 7–10 gadus un līdz 15–20 gadiem neatkarīgi no tā, vai tas ir produkts vai pakalpojums kuru jūs vēlaties pārdot. Tāpēc, tas ko cilvēki dara, viņi pērk lētas e-grāmatas, viņiem nav nekāda sākuma kapitāla, tāpēc izmanto masu tirgus rīkus un pakalpojumus, pēc tam mēģina uzsākt biznesu, domājot, kāpēc daži gudrāki, labāk finansiāli nodrošināti un smagāk strādājoši uzņēmēji dara visu, ko viņi nespēj.

Mums ir cilvēki, kas interesējas par to, kā mēs varam palīdzēt viņiem uzsākt biznesu, bet, kad mēs izskaidrojam, ka uzņēmējs saņem 1000 akcijas un mūsu partneri un investori saņem 2000 akcijas (uzņēmējs var iegādāties vairāk dibināšanas laikā), viņi aiziet prom un mēģina to izdarīt patstāvīgi bez jebkāda sākuma kapitāla, bet ar ierobežotu laiku, jo viņiem joprojām ir nepieciešami ienākumi, bez reālas pieredzes un absolūti nekāda atbalsta, kas lielākoties beigās arī izgāžas.

Pēc mēnešiem un bieži vien pat pēc gadiem viņi atgriežas, vēloties mēģināt vēlreiz, bet mūsu investori pret to nav pārāk iecietīgi, tāpēc, ja kāds sākotnēji būs atnācis ar ideju par ienākumiem ar 6 cipariem, tie tiks pazemināti līdz 5 cipariem. Pēc tam uzņēmējs atkal mēģina to pašu tikai nedaudz izmainot pāris detaļas, nonākot nebeidzamā samazinošās peļņas aplī, no kuras nav iespējams izkļūt laukā.

Un tā ir patiesā atbilde, ja jums nav nekāda sākuma kapitāla, tad jums ir jāizmanto savs laiks (gadi), lai iegūtu vairāk pieredzes nekā visiem pārējiem, ja jums nav laika, jums ir jāizmanto savs kapitāls (USD 10 000 +), lai iegādātos profesionālus pakalpojumus, ja jums nav neviena, jūs nopirksiet lētas e-grāmatas vai publicēsiet ziņojumus publiskos forumos, nesaprotot, ka katrs padoms, ko saņemsiet ir tik ļoti niecīgs un bieži vien pat nepareizs, lūkojoties uz lielo biznesa uzsākšanas plānu.

Vienīgais veids kā tas strādā ir, ja jums ir laiks un nauda, lai to izdarītu pašam, vai arī, ja jūs saprotat, ka jums nav ne pieredzes, ne sākuma kapitāla, lai pats to uzsāktu, tad jums ir jānodod kontrole un daļu ienākumu profesionāliem servisiem un investoriem. Galu galā tas ir ļoti nenoteikti un diemžēl tas nav tas, kam cilvēki vēlas ticēt un tāpēc viņi to bieži vien izdara mirkļa vājuma vadīti un beigu beigās strādā garas stundas, lai samaksātu pakalpojumu sniedzējiem saņemot atpakaļ gandrīz neko.

Vienkāršākā atbilde par to kas ir e-komercija ir tāda, ka tas ir vislabākais līdzsvars zemām cenām un ātram izrāvienam, taču jums vajadzētu jau ieskrieties sākot no pāris dienām līdz pāris nedēļām, nevis tikai pēc 3–6 mēnešiem, ko daudzi pakalpojumu sniedzēji un jaunie uzņēmēji mēdz stāstīt, tāpēc, ka tad jūs nokļūsiet kārtējā statistikā, kur nokļūst tie, kuriem neizdodas, jo tas viss vienkārši neaizņem tik ilgu laiku, un mums ir pieredze, lai to pamatotu. Bet, jums būs jāsaskarās ar pavisam citām problēmām, jo vienkāršāk ir kaut ko sākt, jo grūtāk no tā gūt pastāvīgu peļņu.

Labākās biznesa idejas atradīsiet šeit:

Apskatiet tūkstošiem biznesa idejas latviešu valodā vienuviet